Voorjaarspagina

Om te oefenen met kleuren heb ik niet alleen bloemen ingekleurd, maar ook vlinders. Die geven mij echt een gevoel van voorjaar.

Onlangs las ik dat er op het blog van HobbyVision nog een challenge gaande is en ik dacht...laat ik eens kijken wat voor creatie ik kan maken om hieraan mee te doen.

De achtergrond is bewerkt met Distress Ink (musterd seed) en daar overheen heb ik het nieuwe mask stencil van Studio Light by Jolanda de Ronde gebruikt met de Distress Ink (Fossilized Amber).

Om het blauw van de vlinder terug te laten komen, heb ik ook de Distress Oxide (Speckled Egg) in de achtergrond gebruikt. 

De stansen zijn van Elisabeth Craft Designs en de Butterfly collection van Studio Light. 

De bloem is zelf gemaakt van aquarelpapier en de kleuren Distress Ink die ook voor de achtergrond zijn gebruikt. De randjes zijn heel licht met Distress Ink Vintage Phote aangezet. 


Tot slot heb ik nog wat Glossy Accents aangebracht op de bloemblaadjes. 


Al met al een lekkere vrolijke voorjaarsuitstraling op mijn pagina voor in mijn planner.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Embossing folder

Vlinders

DDBD Card Art Pocket folder