Zelf gemaakte bloemen

Voor de achtergrond van deze kaart heb ik de 3D  embossingfolder Autumn Blessings van Crafter's Companion gebruikt. Die heb ik op kleur gebracht met Distress Inkt (Crackling Campfire, Musterdseed, Gathered Twigs, Wild Honey).

Vervolgens heb ik de bloemen uit het soft finish cardstock van Elisabeth Craft Design gestanst. Hiervoor heb ik bloemen van de Florals 4 gebruikt, maar ook van JoyCrafts.

De bloemen zijn op kleur gebracht met dezelfde Distress Inkt kleuren als eerder genoemd. De blaadjes zijn op kleur gebracht met Distress Oxide Rustic Wilderness en Bundled Sage.

De stempel Happy Birthday is met de embossing poeder Sparkling Sunset van Lindy's Gang gedaan.

Het cardstock is al ouder en ik weet niet meer welke kleuren dit waren. Het maakte alles wel tot een mooi geheel. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Embossing folder

Vlinders

DDBD Card Art Pocket folder