DDBD Stencil Art Numbers

Voor deze kerstkaart heb ik gebruik gemaakt van DDBD Stencil Art Numbers (470.784.126). Het was even puzzelen om hiermee aan de slag te gaan, omdat de cijfers toch iets groter uitvallen dan ik had gedacht. 

Voor de basis heb ik craft cardstock gebruikt en daar een soort driehoek van gemaakt die ook nog plat verstuurd kan worden. De breedte is ongeveer 23,5 cm en de hoogte is ongeveer 15cm. 

Ook de cijfers heb ik uit craft cardstock geknipt. Het designpapier wat ik heb gebruikt is de Mystical Winter van Elisabeth Craft Design gebruikt.

De champagnefles heb ik gestanst uit zwart cardstock en de hals heb ik nog extra gestanst uit glitter papier van Le Suh. De stempel is aangebracht met de Gold Metallic Pigment van Midas Spectrum Noir. 

De champagne glazen zijn uit mica gestanst en hier heb ik ook weer het glitterpapier van Le Suh achter geplakt. 






Reacties

Populaire posts van deze blog

Embossing folder

Vlinders

DDBD Card Art Pocket folder