DDBD Card Art Built up Cake A5

Deze kaarten zijn gemaakt met de DDBD Card Art Built up Cake A5 (470.784.129).

Om de mal te proberen heb ik eerst een hele simpele kaart gemaakt van 20 cm x 20 cm. Hiervoor heb ik cardstock van Florence gebruikt en designpapier van Stamperia, de Sweety collectie. 

De witte toplaag van de taart heb ik nog aangezet met de glossy accents om  het idee van een glacĂ© laagje te krijgen.




Toen ik met deze simpele kaart bezig was, bedacht ik me dat het wellicht wel leuk zou zijn om een chocolade taart te maken en die dan meer diepte te geven.

De taart heb ik uitgeknipt uit de Essentials paperpads van Studio Light (SL-ES-PP04 en SL-ES-PP06). Het glacé laagje is uit cardstock van Card Deco geknipt en dan de kleur metallic champagne (CDEMCP014).

Van de Stamperia lijn had ik ook de cardboard stickers liggen en die heb ik ook op deze kaart verwerkt.

In de achtergrond heb ik nog wat stempels en een maskstencil uit de JMA collectie Write Your Story gebruikt. 

Met deze DDBD mal heb je snel een leuke kaart!





Reacties

Populaire posts van deze blog

Embossing folder

Vlinders

DDBD Card Art Pocket folder