Re-inforcements pot

Wat je al niet kunt doen met een lege pot bodycream....😃

Mijn bodycream pot was leeg en ik was op zoek naar een pot(je) waar ik mijn re-inforcements kon bewaren (ik heb niet zo'n handig bakje met verschillende vakjes wat je daarvoor kunt gebruiken). En van alle restpapier strookjes, maak ik re-inforcements om zo geen papier te verspillen. 😉

Al snel was het idee geboren om de re-inforcements in de pot te bewaren, maar ik vond het een beetje een saaie pot en dus ben ik er mee aan de slag gegaan.

Eerst is er een laag witte gesso op gegaan. Vervolgens heb ik er een laag zwarte vintage legend antique gesso op gedaan. Dat gaf niet helemaal het gewenste effect vanwege de korreltjes. 

Vervolgens heb ik het heel licht opgeschuurd en er blauwe acrylverf van cadence op gedaan. Dat gaf een leuk effect, maar ik was nog niet helemaal tevreden met dit experiment...

In het kader van we zijn toch aan het experimenteren en weggooien kan altijd nog, heb ik er nog een beetje reliefpasta van Cadence op gedaan. Het resultaat is niet helemaal waar ik hoopte door de korreltjes en het feit dat het gewoon heel lastig is om op een rond voorwerp te werken, maar ik vond het toch ook wel grappig.

Tot slot heb ik het geheel nog licht bewerkt met wax. 

Al met al is het een leuke pot geworden om de re-inforcements in te bewaren en is het een geslaagd experiment!👍





Reacties

Populaire posts van deze blog

Embossing folder

Vlinders

DDBD Card Art Pocket folder